Verzending en bezorging
U kan bij ons steeds zelf een dag aanduiden waarop u het product graag zou ontvangen, welke wij steeds proberen te respecteren. Voor deze datum wordt er steeds rekening gehouden met de levertermijn van elk product zelf.
De effectieve levering van uw bestelling bij u thuis wordt steeds uitgevoerd door onze partner DeliCasa. De enige uitzondering hierop zijn kleine pakketten welke worden verstuurd met Bpost.
Op de Waddeneilanden is er geen levering voorzien.
U kan steeds zelf een dag kiezen wanneer u het liefst heeft dat uw bestelling geleverd wordt. We proberen steeds deze aangeduide datum te respecteren. De mogelijke datums waaruit u kan kiezen zijn steeds afhankelijk van de regio waar u woont. Afhankelijk van deze regio kunnen wij op verschillende dagen door de week bij u langskomen.
Bij een levering met montage door Flexico kan het mogelijk zijn dat de gekozen datum gewijzigd wordt. Omwille van een beperkt aantal gespecialiseerde montageploegen kunnen er dagelijks slechts een beperkt aantal montages uitgevoerd worden. Bij de montage van grotere houten speeltoestellen of krachttoestellen kan er soms zelfs maar 1 montage plaatsvinden per dag, of zijn er 2 dagen nodig voor de montage.
Op de dag van de levering zal de chauffeur u telefonisch contacteren van zodra hij onderweg is van de vorige klant. Dit is meestal zo'n 30 minuten op voorhand. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven wachten en kan u tussendoor nog gerust van huis.
Wanneer uw bestelling wordt verstuurd met Bpost zal de postbode uw bestelling langsbrengen. Bent u op dat ogenblik niet thuis dan zal de postbode een afwezigheidsbericht achterlaten in uw brievenbus. Hiermee kan u uw bestelling zelf (of een andere persoon) afhalen in het postkantoor of u kan vragen om een tweede keer langs te komen met uw bestelling.
Op de Waddeneilanden is er geen levering voorzien.
Indien u een bestelling plaatst met een minimumbedrag van 99,00 EUR dan wordt uw bestelling gratis geleverd. Voor bestellingen met een totaalbedrag kleiner dan 99,00 EUR betaalt u een extra verzendingskost van 15,00 EUR (tenzij anders vermeld bij het product).
Op de Waddeneilanden is er geen levering voorzien.
Uw bestelling wordt door de chauffeur altijd afgeleverd tot aan de voordeur op het gelijkvloers, op de stoep of op de oprit.
In sommige gevallen kan de chauffeur de bestelling ook in de tuin afleveren, bijvoorbeeld bij het leveren van een speeltoestel of andere grote pakketten met daarbij een vrije toegang tot de tuin met een bestelwagen. Ook in andere gevallen kan de chauffeur de situatie ter plaatse inschatten om verder te assisteren bij het verplaatsen van de bestelling.
Dit zal altijd door de chauffeur zelf bekeken worden op het moment van de levering. De chauffeur is altijd vrij in zijn keuze.
Wanneer de chauffeur beslist om te assisteren kan hij in geen geval aansprakelijk gesteld worden voor schade aan de bestelling of de omgeving bij het verplaatsen.
Het verplaatsen van een bestelling naar een verdieping (hoger of lager) met de trap zal altijd door de klant zelf moeten uitgevoerd worden, hiervoor kan er in geen geval aanspraak gemaakt worden op de assistentie van de chauffeur.
Op de Waddeneilanden is er geen levering voorzien.

Voor een groot gedeelte van de producten uit het gamma bestaat de mogelijkheid om deze te laten monteren door onze partner Flexico.

Niet alle producten uit het gamma worden gemonteerd. Enkel wanneer een product gemonteerd kan worden zal de optie 'Montage' aan te duiden zijn bij het product of bij de bestelling. Bij het overzicht van de bestelling kan u nogmaals bekijken welke producten in de bestelling er gemonteerd kunnen (of zullen) worden.

Wanneer een product gemonteerd kan worden zal de montageprijs apart vermeld staan. Bij een aantal producten is er zelfs een gratis montage voorzien. In het geval van een gratis montage moet deze optie expliciet aangeduid worden. Enkel wanneer de optie is aangeduid zal de levering (en montage) door een montageploeg van Flexico gebeuren. Wanneer deze optie niet wordt aangeduid zal de bestelling enkel geleverd worden (zonder montage).

Bij de productinformatie wordt onder de optie 'Montage' aangegeven of het product ter plaatse wordt gemonteerd of dat het gemonteerd wordt afgeleverd. Gelieve hier rekening met te houden voor het verplaatsen van het product na de levering. Grotere producten (grotere fitnesstoestellen, speeltoestellen, trampolines, ...) worden ter plaatse gemonteerd, kleinere producten (kleinere fitnesstoestellen, tafeltennistafels, voetbaltafels, gocarts, ...) worden reeds gemonteerd in het atelier en worden gemonteerd geleverd.

Uw bestelling wordt door de montageploeg altijd afgeleverd tot aan de voordeur op het gelijkvloers, op de stoep of op de oprit.

 

  • Montage ter plaatse in de tuin (outdoor product):
    Wanneer er met de bestelwagen een vrije toegang is tot de tuin kan de bestelling in de tuin afgeleverd worden, en kan er daar gestart worden met de montage. Bij een toegang met obstakels, ruime afstanden of door het huis dient de klant in te staan voor het verplaatsen van de bestelling. De situatie zal altijd ter plaatse worden ingeschat door de chauffeur voor het bieden van assistentie.
    Er moet sowieso een vrije doorgang zijn naar de tuin (naast, achter of door het huis) voor het verplaatsen van het montagemateriaal.

    Montage van trampoline:
    Bij de montage van een trampoline worden enkel de trampoline (en eventueel veiligheidsnet) gemonteerd. Grondwerken (bijvoorbeeld uitgraven van de kuil bij de BERG InGround en BERG FlatGround trampolines) zijn nooit inbegrepen bij de montage, deze moeten altijd door de klant worden uitgevoerd.

    Montage van voetbaldoel (Calzio):
    De montage van een Calzio voetbaldoel omvat het hangen van het doelnet in het doelframe. De assemblage van het doelframe zelf wordt altijd door de chauffeur uitgevoerd.

  • Montage ter plaatse in huis (indoor product):
    Wanneer het product op het gelijkvloers moet gemonteerd worden kan de chauffeur assistentie bieden bij het verplaatsen van de bestelling. De situatie zal altijd ter plaatse worden ingeschat door de chauffeur. Wanneer de bestelling op z'n plaats staat kan er gestart worden met de montage.
    Het verplaatsen van een bestelling naar een verdieping (hoger of lager) met de trap zal altijd door de klant zelf moeten uitgevoerd worden, hiervoor kan er in geen geval aanspraak gemaakt worden op de assistentie van de chauffeur.

  • Gemonteerd geleverd product:
    Wanneer het product op het gelijkvloers moet komen kan de chauffeur assistentie bieden bij het verplaatsen van de bestelling. De situatie zal altijd ter plaatse worden ingeschat door de chauffeur.
    Het verplaatsen van een bestelling naar een verdieping (hoger of lager) met de trap zal altijd door de klant zelf moeten uitgevoerd worden, hiervoor kan er in geen geval aanspraak gemaakt worden op de assistentie van de chauffeur.

Wanneer de chauffeur beslist om te assisteren kan hij in geen geval aansprakelijk gesteld worden voor schade aan de bestelling of de omgeving bij het verplaatsen.

In het geval dat de klant de bestelling moet verplaatsen (naar bijvoorbeeld een verdieping) en dit niet direct bij de levering kan gebeuren (bijvoorbeeld later met een verhuislift) dan moet dit op voorhand gemeld worden. Zodoende kunnen wij voor de levering enkel een chauffeur sturen zonder de montageploeg. Wanneer de bestelling op een later tijdstip verplaatst is kan er een nieuwe datum afgesproken worden voor de montage van de bestelling door de montageploeg.

Wanneer bij de levering blijkt dat de montage niet direct kan gebeuren en dit ook niet op voorhand gemeld werd zullen er extra kosten worden aangerekend voor de onnodige verplaatsing van de montageploeg.

Op de Waddeneilanden is er geen levering voorzien.

Betalen
Een veilige omgeving voor uw online bestellingen is erg belangrijk voor ons en daarom werken we samen met DeliCasa om uw bestelling en bijhorende betaling zo veilig en vlot mogelijk te laten verlopen.

Tijdens het bestelproces gebruiken we Secure Socket Layers (SSL). Dit is een extra beveiliging op uw internetverkeer waarmee de informatiewisseling tussen u, de klant, en onze websites gecodeerd wordt. Hierdoor is deze informatie compleet onleesbaar voor derden en zijn uw betalingsgegevens dus volledig beveiligd.

Twijfelt u of u op de beveiligde pagina bent geraakt? Neem dan even een kijkje onderaan de pagina, daar zou u een slotje moeten zien. Bovendien zal u ook een groene balk zien in uw webbrowser. De groene balk garandeert de identiteit van de organisatie achter een bepaald webadres.
Indien u niet online kan of wenst te betalen, kan u ervoor kiezen om de bestelling te betalen bij levering. Hier zal geen meerprijs voor worden aangerekend. Het enige dat u moet doen is tijdens het bestelproces aanduiden dat u bij levering betaalt.

Betaling bij levering is enkel mogelijk bij een aankoopbedrag van minimum € 2.500,00.
Klantenservice
Flexico is onze partner op vlak van klantenservice. Indien u vragen heeft in verband met de garantie en/of het terugzenden van aangekochte goederen dan kan u steeds bij Flexico terecht. Ook indien er sprake is van een defect staat Flexico tot uw dienst.
Voor de verwerking en levering van uw bestelling, en het organiseren van uw klantgegevens, werken wij samen met DeliCasa.

Bij uw eerste bestelling op onze website zal er voor u een DeliCasa account aangemaakt worden. Vanaf dan kan u dit account gebruiken op onze website, en alle andere websites die met DeliCasa samenwerken, om uw bestellingen sneller af te ronden.

Voor het beheren van uw persoonlijke gegevens verbonden met uw account, of voor het bekijken van uw bestelhistoriek, kan u steeds inloggen op de website van DeliCasa: www.delicasa.eu.
Hoewel we ons uiterste best doen om alle klanten zo snel en zo goed mogelijk verder te helpen, kan het zijn dat er iets niet naar wens verloopt. Indien u een klacht hebt over onze producten of onze service kan u zich steeds richten aan onze klantendienst per e-mail.

Wij zullen de klacht steeds grondig onderzoeken en zo snel mogelijk contact opnemen om u een mogelijke oplossing voor te leggen.

Let op dat klachten in verband met een niet-conforme levering ons binnen 8 dagen na levering moeten bereiken en klachten in verband met verborgen gebreken binnen twee maanden na ontdekking of binnen de wettelijke garantietermijn.

Meer informatie hieromtrent vindt u in onze algemene voorwaarden.
Experience Center Grobbendonk
Om onze producten eens van dichtbij te kunnen bekijken bent u steeds welkom in ons experience center in Grobbendonk. Het is de ideale manier om al een keertje kennis te maken met ons uitgebreide assortiment. Bovendien staat ons sales team paraat om u professioneel advies te geven en u te helpen bij uw keuze.

Om er zeker van te zijn dat het product dat u wil bekijken aanwezig is, kan u best even vooraf informeren.

ADRES
Bouwelven 11
2280 Grobbendonk
België

Industriezone Klein Gent (ENA 21 Zone 1) langs de E313, vlakbij afrit 21
Komende via de E313 autosnelweg vanuit Antwerpen:

neem afrit 21 (Herenthout - Herentals Industrie - ENA 21),
ga op het einde van de uitrit van de autosnelweg aan de verkeerslichten rechts (in de Atealaan),
neem de 4e straat rechts (na ongeveer 1 km) (in Bouwelven),
na de bocht en nog zo'n 100 m vind je ons aan de rechterkant.
Komende via de E313 autosnelweg vanuit Hasselt:

neem afrit 21 (Herenthout - Herentals Industrie - ENA 21),
ga op het einde van de uitrit van de autosnelweg aan de verkeerslichten links (in de Toekomstlaan),
ga op het eerste kruispunt opnieuw links (in de Saffierstraat, brug over de autosnelweg),
ga op het eerste kruispunt rechts (in de Atealaan),
neem de 1e straat rechts (na ongeveer 500 m) (in Bouwelven),
na de bocht en nog zo'n 100 m vind je ons aan de rechterkant.
Garantie en Defecten
Wanneer de bestelling aan huis wordt geleverd of de bestelling in ons experience center wordt afgehaald, rekenen we op de kritische zin van onze klanten. Hoewel we ernaar streven dat geleverde producten steeds perfect in orde zijn, raden we u toch aan de bestelling te controleren alvorens ze te aanvaarden. Als u de bestelling op dat moment aanvaardt, wil dit zeggen dat u akkoord gaat met de staat waarin het product u is overhandigd.
De garantietermijn verschilt van product tot product en ook de garantietermijnen van de verschillende onderdelen van een specifiek product kunnen verschillen. Voor meer informatie verwijzen we u graag door naar de betreffende productpagina.
Retourneren
U krijgt de kans om tot 14 dagen na aankoop uw bestelling terug te sturen. Het is wel van belang dat het product compleet is en goed verpakt is. Producten die beschadigd of niet compleet zijn, komen niet in aanmerking voor inruiling of terugbetaling.

Ook gepersonaliseerde producten komen hiervoor niet in aanmerking, ook niet indien ze binnen 14 dagen teruggestuurd worden.

Let erop dat de terugzending op eigen risico is. De beste oplossing is om het product aangetekend terug te zenden zodat u een bewijs van verzending heeft. De terugbetaling van de bestelling (uitgezonderd de verzendingskosten) gebeurt uiterlijk 30 dagen na de terugzending.

Terugzendingen kunnen steeds gebeuren naar onderstaand adres:

Bouwelven 11, 2280 Grobbendonk, België.
Gepersonaliseerde producten kunnen we helaas niet aanvaarden om in te ruilen of terug te betalen. Immers, het is zeer moeilijk (of zelfs onmogelijk) om dit product toch nog verkocht te krijgen.
Wanneer u als klant beslist om uw bestelling terug te sturen, zijn deze kosten sowieso voor u. Indien er een fout zou gemaakt zijn door ons, dient u de bestelling op eigen kosten te retourneren aan ons. Wij zullen de fout zo snel mogelijk onderzoeken en doen vervolgens ons uiterste best om het verschuldigde bedrag van de teruggezonden bestelling zo snel mogelijk (en ten laatste binnen 30 dagen na herroeping of terugzending) aan de klant te vergoeden.
Indien we uw teruggestuurde product hebben ontvangen, doen we ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te verwerken. Dit houdt in dat we het product onder andere zullen controleren op compleetheid e.d. Indien het een geldige retour betreft, zullen we het verschuldigde bedrag binnen 30 werkdagen terugstorten op de door ons gekende rekening.
Zakelijk
De meeste producten die wij aanbieden zijn enorm geschikt voor scholen, recreatieparken, eventbureau's en andere verenigingen omwille van hun kwaliteit en duurzaamheid.

Ze kunnen een meerwaarde opleveren voor uw instelling waarbij ze jarenlang speelplezier verzekeren.
Hoewel contante betaling bij levering voor heel veel mensen de perfecte oplossing is waardoor zij niet verplicht online moeten betalen, beseffen wij dat het voor sommige organisaties niet mogelijk is om met cash te betalen. Om deze reden geven wij deze organisaties de optie om een aanvraag in te dienen voor betaling met overschrijving.

Deze aanvragen worden verwerkt door onze medewerkers maar om in aanmerking te komen moeten er wel enkele voorwaarden voldaan zijn:

deze dienst is niet bedoeld voor particulieren;
u bent een erkende organisatie bijv. een school.
Indien u werkt met bestelbon-/PO-nummer raden wij u aan deze mee in te geven bij uw aanvraag om deze op uw factuur te krijgen.
Indien u een grote hoeveelheid producten wil bestellen, kan u best contact opnemen met ons zodat we u bij deze bestelling kunnen begeleiden en een eventuele korting kunnen verrekenen.
Bent u niet zeker of u al uw gegevens juist heeft ingevoerd? Twijfelt u over bepaalde stappen tijdens het bestelproces? Wilt u een grotere hoeveelheid producten bestellen? Wij staan u graag bij tijdens het bestelproces. U mag ons steeds contacteren en dan zorgen wij ervoor dat u in contact komt met onze sales afdeling die u verder telefonisch zal begeleiden.
Terug naar boven